Tillbaka i H-stad

Japp, igår vid halv tio kom jag äntligen hem igen! Det är ju så himla tråkigt att åka buss så länge, men jag fick iaf två säten för mig själv ända tills vi kom till GBG, då satte sig nån ful nörd jämte mig, men det vart la han iof tvungen till för att bussen blev överfull ;D Menmen, det var en mycket trevlig Oslo-tripp och det skulle inte förvåna mig om det blir ännu en tripp dit när det är NÅGOT varmare. För just nu sitter jag i lager-på-lager med kläder då jag åkt på en riktigt hemsk förkyldning...Det snöade som fan där borta så det är ju iof inte så konstigt ,men iaf...

En positiv sak var ju iaf att snön håller på att försvinna! Äntligen ser man gatan liksom! Och äntligen kan våren komma! woho! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0