Oscargalan 2010

Tja!
Satt från kl 2.00 till 6.00 inatt och kollade på Oscargalan. har aldrig orkat eller velat, eller kunnat för den delen, se den så nu när jag hade tiden till det så bestämde jag mig för att se den :) Jag trodde att Avatar skulle få fler priser men istället var det en film som hette The HurtLocker som fick flest. det vart en tjej som hade gjort filmen och när en oscar skulle gå till den som gjort bästa filmen, gick det till henne! jag som trodde Cameron skulle kamma hem det..

Nåja, det var helt värt det att gå upp mitt i natten för att kolla på galan. Ångrar faktiskt att jag inte kollade från kl. 00.00 då man fick se alla kändisar på röda mattan. men såg iallafall en halvtimme av det!

Idag ska det pluggas, och bakas! har hittat ett ytterst enkelt recept på kakor som ej kan misslyckas, så de ska jag göra idag, i massvis!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tror att hon blekte hela håret och sen la hon i en ärg i hårbottnen och en i hela håret, allt tog fyra timmar haha! Så nu är det typ ljusröd/orange, en gaanska orginell färg hehe.

2010-03-14 @ 13:15:04
URL: http://milly.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0