Visste väl att det inte skulle gå..Tur man har en backup-plan

Fick syn på en artikel igår i Entrétidningen om att en ny, kvinnlig tatuerare hade kommit till staden. Mejlade henne och frågade om väntetid samt skickade bilden som jag hade planerat att tatuera. Jag kan erkänna att jag vart himla osäker på OM det verkligen skulle gå att tatuera den så liten som jag vill ha den med tankte på allt plotter som hörde till. Och tyvärr var mina aningar sanna. Hon sa att det är svårt, även för en väldigt skicklig tatuerare, att tatuera något så litet så att det ser bra ut. Jag ville ju ha den ca 5'5 cm men hon rekommenderade iallafall 10'10 cm...Och då blir den plötsligt för stor för mig. Eftersom det är hon som är tatueraren så tror jag ju på det hon säger, så..Ja, antingen får jag ta bort ALLT plotter och göra den mer "hel", vilket jag skulle tycka var mycket tråkigt, eller så får jag helt enkelt tänka ut ett nytt mönster. Jag har ju iof många idéer så det är ju inte hela världen men...lite tråkigt dock.

Men jag är inte sur för detta, för som sagt så har jag flera idéer och en av dem är att jag vill tatuera in ordet "Imagine" (Ja, man kan inte få nog av John L och The Beatles..) på samma plats som den förra var tänkt, alltså insidan på underarmen nånstanns. Men det jag inte har klurat ut ännu är om jag vill ha lite krimskrams runt ordet eller om jag ska låta det vara bara ett ord så att säga...Krävs en funderare på detta. Om jag kommer på något bra så bokar jag tid på måndag redan, för hon nya hade bara två veckors väntetid! ;D

(Visar mina idéer lite senare..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0