Sommarkurs 2010

Såg att de hade öppnat anmälan för sommarkurser för sommaren 2010 och hittade en kurs jag tror kan bli intressant
 
1. MIU-17029 - Historia, GR, (A), Krigföring under andra världskriget,
  med ett underifrånperspektiv 15hp Dagtid,
Internetbaserad distansunderv, Helfart (100%),
 Fristående kurs,
Mittuniversitetet, Ortsoberoende

Och den är på 15 hp, heltid vilket skulle innebära goa pengar på sommaren också,
om det visar sig att jag inte hittar/får ett jobb. Men först måste jag ta reda på
om jag kan få pengar i sommar, eftersom jag ligger lite back med den andra
kursen som jag läste i höstas. Uppdatering kommer för den som är intresserad..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0