Nytt klänning från nelly.com

I söndags så snackade jag med Sarah pontén om den kommande helgen då jag drar till Olso för att hälsa på. Hon snacka något om antingen utgång eller rock n roll tema-fest så jag tänkte att jag måste ju ha något fint att ta på mig. Genast vlle jag ha något svart, för ovanlighetens skull host*...Så gick in på Nelly.com och vad hittar jag där om inte världens snyggaste klänning ever;




Något som jag inte visste fanns på den var axelvaddar, men det vart inte så fult som jag först tänkte. Och sen om man nu skulle vilja ta bort dem så vart det rätt lätt fixat. 179 kr, är det ett kap eller ÄR det ett kap? ;)

Nu måste jag bara köpa brösttejp, för det är ju omöjligt att ha bh under denna klänning (fult också, dessutom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0