H&M senaste gästdesigner (uppdaterad) nelly.com


(Randig tröja 299 kr)

Ni ser den randiga snygga, helt underbara tröjan som tjejen i mitten bär? Den ska så bli min. Ska sitta bänkad framför datorn kl 10 på lördags förmiddag. (För de lär ju inte sälja såna fina kläder i denna lilla staden). Känner på mig att den kommer vara populär, men jag ska ha en, det bara är så!!

Nu sitter säkert Emelie och är inte alls förvånad. Hon vet hur mycket jag älskar ränder :)



jag gick in på Nelly.com, och kom på att det fanns en tröja jag ville ha där med. jag tänkte noga igenom mitt val och det slutade med att jag tog tröjan från nelly istället pga. två anledningar. 1. jag har för mycket koftor, och för mycket tröjor med ränder. 2. Den var svartvit, som resten av mig garderob. och tröjan för nellt var ingen kofta, och inte svart eller vit, utan den var grå (haha, oj vilken skillnad Zara...) Nej men kom fram till att den var mycket snyggare och mer användbar! (Kan tilläggas att jag satt en halvtimme och bestämde om jag skulle ta svart eller grå..)


Jag ser en ljus framtid för denna tröja ;D

Kommentarer
Postat av: Milly

Hahaha jaa du är ju liite galen i det, men det klär dig sis!



Vad är det för konstig blekningspenna?? vill ha uppdatering om den funkar!



Blev ju helt chockad över att du bytt design och att det faktiskt fanns nya inlägg, TUMMEN UPP!

2010-02-19 @ 17:29:03
URL: http://memilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0