Skorna från nelly.com

Hej hopp!
redan torsdag idag, tiden går ju så himla fort nu för tiden. Mamma och pappa har varit och gaddat sig idag men har dock ej kollat på de ännu, ska göra det snart. Var i stan innan och hämtade ut två tunga tråkiga böcker till skolan. Brittisk och amerikansk historia, woho så roligt med historia! nej men det kan vara rätt intressant, ibland iaf..

Var också och hämta ut ett par skor från Filippa K. They are to die for! (dyra som fan, men de har blivit mina favvoskor och då får det kosta lite ;)



The black box ;D fick t.o.m en liten söt kasse som man kan lägga skorna i när man ska resa typ. När man får det, så märker man att det inte är några billiga skor man köpt!



The shooooooes! De är gråbruna men sen mer bruna ut på bilden!



oooohhhh...

japp, det kanske inte ser så mycket ut för världen, men för mig var det sannerligen mycket! har alltid velat ha sådana skor och har till omed försökt få joel att köpa dem! men nu är de mina!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Dun lilla shoppoholic:P Skorna var superfina!!(vad kostade de????) och jag är grymt avundsjuk på kavajen!!

2010-04-09 @ 17:17:03
URL: http://milly.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0