2009-10-18


Söndag! Japp, en rätt så fin höstdag är det idag och vi har hunnit med både det ena och det andra. Har varit hemma och ätit middag hos Joels farmor samt varit hemma hos oss och spanat in den nya, efterlängtande soffan som äntligen kommit. Snygg färg, bekväm "schalong" men mindre bekväm i övrigt. Men man ska inte klaga. Den är iallafall bättre än dessa hårda fotöljer vi stått ut med i start 9 veckor. Om jag hade fått välja, skulle dem åka ut direkt. De är som två prynadsstolar. Fina att kolla på, men absolut hur obekväma som helst.

Nåväl, dagen fortsätter och snart, om jag har tur, så ska vi kolla på Twilight-filmen. Det var ett tag sen nu och jag fick ett sånt ryck igår att jag ville se den. Och Joel var rätt lätt att övertala då det är min tur att välja film så..

Aja nu: Godis snart: Film sen: ?







1: Calle, Leo, Joel och Samuel. Den första av många shotar (för deras del, jag höll mig till min malibu)
2: Samuel ble
v mer onykter och krävde en bild tillsammans med flaskorna!
3: Ja, i
ngen kommentar.
4: Joels vanliga pose på festbilder

Kommentarer
Postat av: Joel Larsson

Vadå vanliga? Jag är en mkt trött man!

2009-10-18 @ 18:49:07
URL: http://www.blocket.se
Postat av: Alexandra

hahahaha tredje bilden. jag dör! påminner lite om en svensk version av "baksmällan" Först shotsen och sen pang utslagna.

2009-10-19 @ 12:40:58
URL: http://shopaholicbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0