2009-10-17

Hej!
Idag är det lördag och det känns som att det kommer bli en riktig slappedag idag. Ikväll ska jag och Joel äta middag med hans föräldrar och deras vänner (känns vuxet, jag vet) och det kommer nog bjudas på potatisgratäng,fläskfilé med ädelost och vinsås om jag inte hörde fel. Jag som älskar mat (äter hela tiden nu för tiden känns det som) ser fram emot detta eftersom Mia alltid gör så god mat! Annars blir det nog inte så mycket mer att göra idag faktiskt. Är hemma hos Joel just nu och han håller på och fixar med bilen medans jag sitter här och läser en massa på datorn. Men palla vara ute i kylan för att kolla på Joel när han fixar med bilen (tråkigare aktivitet finns inte) när man kan sitta inne i värmen.

Kommentarer
Postat av: JULLAN

vad tycker du om fokis blogg?

2009-10-18 @ 14:21:47
URL: http://thepartygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0