09-10-20

Hej!
Idag är det åter igen dags för ett seminarium via msn. Denna gång känner jag mig faktiskt lite osäker när det gäller min uppgift. Vi gjorde en uppgift tillsammans som blev jättebra, men så har vi ju också en som vi skulle göra själva och det är den som jag har haft lite problem med. Det var att man skulle ge exempel på en social praktik (valde nätbaserad undervisning, såklart?) och så skulle man skriva en massa om det som vi senare idag ska prata om. Men vi får se hur det går, menar de andra seminariumen har gått bra, så det kommer nog detta också göra. Men håll tummarna!

Annars är det bara slappedag idag. Snart kommer Joel och plockar upp mig och så åker vi hem till honom. Kanske blir det lite pizza ikväll om man har tur :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0