I'm bored...

Tja!
Denna dag åkte förbi sjukt snabbt och nu är klockan redan halv nio..sjukt. Vart iallafall i skolan idag och hade graf i några timmar. Fick veta hur det gick på prover jag trodde jag hade sumpat. Till en början vart det ett IG, men jag fixade till det till ett G så nu är jag glad igen ;D Har lite uppgifter som inte är klara i grafen än så började att göra dem idag, är dock inte klar än. Och religionen...usch fy...den kommer aldrig bli klar!! jag tror ingen tycker det är lätta uppgifter asså.

Sitter och väntar på att päronen ska komma hem så jag får mitt bacon. Ska göra ostsås med pasta och då behövs det bacon också, annars äre inte lika smaskigt! Sen väntar jag på att Joel ska ringa också, får la se om vi sover tillsammans inatt eller inte.

Nåja, nu kom mitt bacon så må kila!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Sarah

OHhh jag vill också ha ostsås och pasta och bacoooon!!

2009-05-08 @ 14:04:16
URL: http://sarahp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0