Hemma på en fredag?

Ja, det kanske blir så. Innan i veckan vart jag skittaggad på att dra ut idag, festa till det. Men nu tror jag inte att jag pallar. Får se för Joel borde vara hemma från GBG snart så då blir det nog att träffa han och hjälpa till med att dela ut flyers ;d Haha! vem försöker jag lura?? Jag, dela ut flyers till främlingar? NO WAY! det har jag inte mage till, det överlåter jag till dem andra. Men hålla de sällskap kan jag göra, det behöver man ju alltid eller? ;D

De ska tydligen stå och dela ut flyers till folk som varit på gessles konsert ikv, och då äre ju skitbra att dela ut flyers till de människorna som kommer ut efter spelningen. De behöver ju marknadsföra sig rejält nu eftersom det inte är alls lång tid kvar!!

Nåja, nu ska jag kolla film, eller ja , om tjugo minuter. Är "I'm a legend" på nån canal+ kanal !
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0