inte många dagar kvar nu..

Hejhoppp!
Fy tusan va tiden går fort endå. På fredag tar vi studenten. Jag kan knappt fatta det alltså. Vi slutar skolan, för alltid (om man då ine väljer att plugga vidare). Shit pommes liksom. Men det ska endå bli så otroligt skönt att vila ut. Nu sista månaderna har ju fan varit rena helvetet, prov och inlämningar i ett och ingen vila alls. Nu ska vi chilla i sommar, poch hoppas på att jag får mig ett jobb nånstanns. jag fick möjligheten att söka till ett jobb inom media, men eftersom det ligger i laholm mitt ute i ingenstans så struntar jag nog i det. jag menar, jag tror inte ens att en buss åker så långt ut i buschen ;D

nehe, annars då? Vi ska till Wild West ikv för att fira att vi vann lilla journalistpriset. Mums va gott! jag ska äta inbakad laxfilé med bakpotatis....muuuummmmsss.....

Utgång för vissa sen, ser om jag drar ut då.. ;D

Pöss.

Kommentarer
Postat av: Sarah

EEEEY Till och med du har åkt laholms bussen!

2009-06-06 @ 10:35:34
Postat av: Emelie

Du är bara lat sis:P

2009-06-06 @ 13:13:48
URL: http://emelicarolin.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Hej! Var gärna med i min tävling! PÅ: www.mimmiscarmen.blogg.se!!

2009-08-11 @ 19:14:35
Postat av: Mimmi

Hej! Var gärna med i min tävling! PÅ: www.mimmiscarmen.blogg.se!!

2009-08-11 @ 19:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0