Petra är cool!

Tänk den som uppfann webcamen...Den snubben/kvinnan måste ha blivit rik på denna fantastiska uppfinning. Har nu suttit över en timme och snackat med Petra över msn samtidigt som hon har haft sin webcam på. Vi har också en här hemma men den är sönder så...Men iallafall! Så nu har hon visat hur det ser ut i hela huset som vi snart åker till!
Det var mycket finare och fräschare än vad jag trodde (förutom möglet *host') så det blir skitkul att komma dit!

Petra och en kille vid namn Josh som också bor i huset:


Petra och Josh som sitter på en dubbeldäckare! :)
Kolla petras hår btw. Det är coolt, och det är blont!!!

Och jag lovar Petra, jag fixar så att du får träffa de andra tjejerna när du kommer hem!

Nu ska jag ringa Joel, och sen sooooova!

Peace out
Zara

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tackar! Det var bara kul att göra:) Ja visst e hon cool, men du det är vi med:) Puss

2009-01-11 @ 09:43:17
URL: http://emelicarolin.blogg.se/
Postat av: Emelie

haha, märkte en till "defekt" man ser inte namnet, bara om man markerar det..hehe oups..men jag fixar det men inte idag, ska plugga massa nämnligen. aja, bye bye!

2009-01-11 @ 09:45:03
URL: http://emelicarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0