Det är farligt att ha med sin plånbok till stan.

Som de flesta vet så åker jag snart till London för att hälsa på min kära syster och hennes vänner. Jag kommer ha skitroligt, dels för att jag åker dit med väldigt bra vänner (Emily, Björkman, Kegg och Mia) och dels för att jag får åka till ett nytt land som jag inte varit i.

Men som ni alla vet så är det ju långt ifrån billigt i London, så man måste ju spara en jävla massa pengar. Och jag, Zara, spara pengar? Har aldrig kunnat spara mina pengar så varför skulle jag klara av det nu då?

Ärligt talat så har jag kunnat spara en del av det jag gick i julklapp samt mitt studiebidrag. MEN så kommer det en dag som denna då jag inte kunde låta bli att köpa några saker. Så nu är jag helt plötsligt 500 kr fattigare..Blä på det.

Jag köpte ett par jeanstights eller vad det nu kallas, inne på Gina Tricot. And I Lööööööve them. De sitter som en smäck! Jag köpte också mig en fin, svart tröja från levis inne på MQ. I löööve that to ;)
Men tror nu det tog slut där? Onej, en väska inhandlades också !

Bilder:

 
      Rena kapet! från 399 kr till 100 kr!

Jag är iallafall nöjd! Mest av allt är jag nöjd med byxorna! Det är ju sådana stentvättade jeans typ :)

Peace out
Zara

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nice Syrran! Nu får du inte vara så seg på att uppdatera bara;) Skitkul faktiskt att du börjat igen, så jag har lite koll på dig liksom:). Själv sitter man i skolan, usch, jag kommer aldrig här ifrån känns det som..Men ha en super mysig helg sis! Puss

2009-01-10 @ 16:13:10
URL: http://emelicarolin.blogg.se/
Postat av: Sarah

härligt tjejen! en annan gick på stan i malmö och hon lyckades inte heller hålla ett fast grepp om plånboken;) det är så det är ibland, nu i rea tider! Like att du börjat blogga. goood:D<3

2009-01-10 @ 23:26:36
URL: http://sarahp.blogg.se/
Postat av: alle ek

yeeeey och vi alla är så glada att du har börjat blogga.. ännu mer saker att fördriva tiden på på graflektionerna!:D

2009-01-12 @ 18:40:15
URL: http://alexandraek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0