Dags för en förändring!

Hej!
Bestämde mig idag för att göra något drastiskt, nämnligen färga mitt hår. Jag har ju alltid färgat det mörkbrunt men det är så jobbigt när det blir utväxt för då måste man färga det igen och det är bara jobbigt. Såå....Jag bestämde mig för att göra ljusa slingor i mitt hår istället.
Så jag gick till Åhlens innan och köpte mig en färg som jag tror kommer bli bra. Det är lite av en chansning att försöka få det ljusare..För förra gången vi skulle göra det ljust så gick det kanppt. Det var asskumt! Men nu hoppas vi alltså på en bra förändring!




Bild får ni senare, om det blir bra vill säga ;)
Zara.

Kommentarer
Postat av: Sarah

SPÄNNANDE:D JAG VILL SEEE :D

2009-01-24 @ 13:43:10
URL: http://sarahp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0