Blä, jag har tråkigt..



Hello you ;)

Sitter och har graf för tillfället. Vi håller på att göra en så kallad "teckensnitts-uppgift" och det är så kul! NOT! Jag började på den idag och den ska vara klar redan på fredag denna veckan. Men det är bara för att jag har ju varit med och gjort Pokorns layout så har inte haft så mycket tid för denna uppgift.
Jag har också en syster jämte mig :) PETRA IS IN THE HOUSE! WOHO! Hon kom hem igår kväll och det var väldigt kul att se henne! Så hon kommer åka "hem" till London igen nästa onsdag tillsammans med mor och far som joinar henne några dagar där! So that's mean: I'm all alone in the house! Mohaha....Ni märker att jag har tråkigt va? ;)

Så snart slutar vi grafen, och då ska jag och syrran gå lite i stan..Sen så kommer jag träffa Joel i kväll :D 

Byebye!

Zara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0