Tuesday



Hej hopp!
Idag är det tisdag, och vad har hänt idag för kul? Jo, dagen började med att jag kollade på sp06k:s föreställning och jag måste säga att ni var hur grymma som helst!! :D
Annars så hade jag gaf ett tag och sen skulle jag följa med Joel för att prova lite balkläder till han. Han provade en smoking och han såg väldigt snygg och stilren ut i det! Nu känner jag ännu mera press att jag måste fixa en klänning dock..Joel kan ju inte fixa kläderna fööre mig liksom..

Nåja, annars har inte mycket hänt..Har äntligen börjat att packa ner mina saker i lådor (flyttar ju som sagt på fredag). Känns som att det är i senaste laget som man borde börja packa, men som man säger, bättre sent än aldrig!

Nåväl, nu väntar Joel på mig! Vi hörs!

PS. NÄSTA VECKA = LONDON BABY, HERE WE COME!

Zara.

Kommentarer
Postat av: Keggiii

åh va kul att du gilla't ;) hehe



YEEEEEEAH LONDON. HERE WE COME!!!!!

2009-02-11 @ 15:06:54
URL: http://keggiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0