Jävla dator!

Blir snart galen på vår dator här hemma. Ända sedan vi fick den (för typ bara några månader sen) så har den alltid krånglat på något sätt. Först kom nåt virus typ som vi fick bort men nu cpar den igen och jag blir bara så trött!
Sitter just nu med Joels dator så jag inte sabbar den andre mer ;D

Igår blev jag bjuden på fest, men orkade inte riktigt gå dit så tillbringade kvällen med god mat och film istället :) Det var jag och Joel som var hemma hos mig, och han bakade goda chokladbollar! mums
Kollade på en skräck/thriller film som hette Shutter, och den var la helt ok. Börjar tröttna på läskiga filmer nu eftersom dem inte är läskiga! Jag har alltid gillat skräckfilmer, men om det är en skräckfilm ska den ju vara läskig med! men de senaste filmerna jag kollat på har varit vääldigt överskattade!



Snart kommer iallfall Joel hit och då ska vi vara duktiga som städa lite innan mamma o pappa kommer hem från London. Så snälla vi är asså!

Måste bara skryta lite med och säga att jag jobbat röven av mig nu i helgen med plugg och läxor! Och nu tänker jag inte göra ett piss mer, iaf inte idag! Även om jag har en skräckhistoria att skriva! ;D

PUSSPUSS!
Zara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0