Torsdagen den 10 dec


Torsdag idag. Tiden går så himla fort nu och snart sitter jag och Joel på ett plan till NY :) Längtar väldigt mycket! Det är ju bara 1 månad minus- 2 dagar haha :) Vi ska snart sätta oss ner och diskutera vad vi ska göra och gå till. Känns rätt bra att iallafall ha vissa dagar planerade så man inte står där och behöver tänka på det. Men vi lär besöka empire building eller någon liknande byggnad eftersom jag gärna vill se utsikten (Joel med för den delen) och sen så är det ju såklart shoppingen som lockar mest :D Forever 21 liksom, here I come!! :)

Annars då? Väntar på att Joels julklapp(klappar) ska anlända till hemköp så att jag kan gå och hämta ut dem. Hoppas han blir nöjd ;) Och sen såg jag också att ellos precis har skickat iväg mina fina skor så de lär anlända imorgon eller början på nästa vecka!

Det händer alltså mycket positiva saker just nu, dock så var det väl lite negativt att jag blev 34de reserv till förskole men menar, jag har ju fortfarande en liten chans :) så vi får hålla tummarna. Annars kanske kanske det blir grundskole för de tidigare åren (alltså typ 6årgrupp till trean kanske?) och det är j uinte pina direkt...!

Nepp, nu ska jag planera middagen! (Ja, jag har börjat laga maten här hemma och det bästa är att det är skitkul! Karriär som kock kanske? krävs att tänka på).

Bye!


Kommentarer
Postat av: Milly

Jag vill ha en fiiiiin julklapp, jag en bästa till dig mohahah!

2009-12-10 @ 13:41:53
URL: http://milly.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0