Varför ska det blåsa?

Blir galen. Är hemma hos Joel och skulle gå ut och sola på altanen. Tänkte att jag skulle gå ut i god tid, typ vid 11 så man kunde få sola länge. Men jag klarade knappt tjugo minuter innan jag va tvungen att gå in igen eftersom det blåste så himla mkt. Varför ska det blåsa nu när jag äntligen vill sola och bli brun? Det får bli solariumet asså, där är det varmt och skönt!

Idag var det tänkt att vi skulle åka till badhuset med joel och hans familj, men det vart tydligen nån simtävling där idag så det gick inte. Ella blev lite småtjurig men vi kan alltid åka en annan dag ju. :D

Sitter och kollar på nåt jävla tattigt program på ettan nu, heter nåt med drakarna eller nåt, där folk vill få pengar till att skapa deras drömjobb typ. det va en nyss som ville skapa levande rollspel o sgoen, fyfan va töööntigt!!!!!!!!!

Får se vad som händer ikväll...nåja, ska fortsätta mobba programmet på tvn nu!! haha

Ciao

Kommentarer
Postat av: Danni

fin blogg du har! händer i veckaan då ?

2009-04-25 @ 15:02:19
URL: http://danielakromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0