Studentklänning!



Woho! Provade denna underbara klänningen idag and I love It! Men de va lite dumt att man inte kunda lägga undan den tills imorn då deras nya regel är att man bara kan lägga undan kläder under dagen :S Väldigt dåligt tycker jag!

Så imorn blire iallafall att köpa denna klänning, antingen i stan om den finns kvar i min storlek, annars blire på internet! ;D

Annars då? Gjorde provet i Graf C idag och fyfan va dåligt det gick! Vi fick använda oss av våra papper OCH internet men endå gick det åt helvete! då förstår ni kanske hur svårt det var? Nåväl en positiv sak idag var att jag fick veta att jag hade VG i svenska! Hade alltid trott att jag bara hade G eftersom jah inte kämpat vidare mkt, men VG var det så blev glad! :)

Jahapp, nu väntar snart pasta, ostsås och bacon på mig så får kila! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sarah

åååhh.. ge mig!!

2009-04-24 @ 10:13:08
URL: http://sarahp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0