Chilldag idag ;D

Idag solade jag för första gången på vår balkong! Himla skönt var det, men borde verkligen fixa en bättre stol att sitta på. Har inte hunnit köpa en riktig sån "luta-sig-tillbaka-stol" än så satt på vanlig stol med massa kuddar, haha ;d Men det gick och lite färg fick man minsann!

Började läsa boken "en shopaholics bekännelser" idag med. Fick den av Joel för åratal sen och tänkte att nu ska jag minsann börja läsa den ;D Har kommit till sid. 80 And I Love It ;)

Far min frågade nyss mig om jag vill ha en sådan dator han köpte till mamma..säkert i studentpresent. En nackdel med den är att den suger åt sig batteri som fan om man inte har saldden i och det är riktigt jobbigt, så tror inte jag vill ha en sån. Hittade dock en annan HP dator, en mini, "12,1", 160 Gig, 2 ram.....Låter som en dator för mig ;)



Visst var den snygg ? ;)

Nehepp, dags för lite korv o mos kanske? I think so! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Var idag första dagen du solade? Vad har du gjort hela helgen kvinna?!;) Och den boken är gryyyyymt bra! Har läst alla shopaholic böckerna and i love them!

2009-04-20 @ 21:25:29
URL: http://sarahp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0