Torsdag (och onsdag)

Orkade inte uppdatera igår så här kommer en snabb uppdatering från igår;

Vaknade hemma hos Joel, som för en gångs skull vart ledig på e vardag. Han verkade vara på väldans bra humör då han frågade om jag ville ha scones. Jag blev paff, men sa såklart ja det vill jag gärna. Då gick han ut sängen och börjae baka scones. Bara sådär liksom...Vad är det han fjäskar för? haha ;D

Senare på dagen så åkte vi till Varberg där vi skulle kolla på premiären av Alice i Underlandet med Johnny Depp, och tja...den var bra, men det finns bättre filmer. Får la iallafall en 6a av 10. Måse också påpeka att Varberg är en ytterst tråkig stad, om man ens kan kalla det stad. Är ju så himla litet! Fick dock köpt mig ett par coola solbrillor så glad vart jag ändå!!



Så idag är det torsdag och än så länge har man inte gjort allt för mycket. Pluggat lite, läst lite, duschat lite...typ sådär. Funderar på om jag ska gå in till stan och köpa ny hårfärg, men ville ha med mig petra men hon ringer inte när man smsar....bblää....nåja hon kommer la snart endå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0