Tisdag

hej hopp!
vart lite seg med bloggen en vecka nu, men så kan det bli ibland! har inte hänt så väldans mycket, förutom att jag och joel har börjat kolla på TRUE BLOOOD! Jag fastnade vid första avsnittet, för Joel tog det några fler. Egentligen är det ingen handling i serien, kan jag tycka, förutom massa mord och sex typ. Men det är ju sånt som säljer nu för tiden så...Serien är en zara-serie, helt klart!!! :) har redan sett hela säsong 1, och tre avsnitt på säsong 2... så får la chilla liute nu efftersom säsong 3 inte kmr öfrrens i juni ;:D

Nåja, nu ska jag sluta kludda och börja plugga, det behövs!! Två tentor om 2 veckor!!!!

(Btw, har sökt in till högskolan nu, som förskolelärare, håll tummarna att jag har större tur denna gången..)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vaddå ingen handling, klart det är:P och har du inte upptäckt den förrens nu så är du seeeg! Jag har sett den från det att den började sändas, äger!!!

2010-03-19 @ 12:31:50
URL: http://milly.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0