Mycket på gång

Igår kollade Joel och jag klart på säsong två i serien True Blood. Det är inte ofta jag får med mig Joel att börja kolla på en serie, men med True Blood gick det snabbt! Nu måste vi vänta tills Juni, då säsong 3 kommer! Spännande!

Nåja, just för tillfället har jag tagit en liten paus från mitt pluggande. Är nämnligen så att jag har två tentor framför mig och det lär nog blir rätt svårt, iallafall på grammatiksdelen. Och samt att jag har en uppgift som ska vara klar under morgondagen senast. Menmen ska bli skönt att äntligen avsluta dessa delkurser så man kan börja på de nya, nämnligen om den amerikanska och den brittiska historien!

Snart är det ju också dags för tatueringen att ristas in på min arm. Kommer bli så himla snyggt! Och det ska jag göra den 30de mars, och den 1 april bär det av till frisören där jag äntlgien ska ljusa upp mitt hår! Har ju mörkbrunt nu, vilket jag inte alls trivs med, och nu vill ja göra det ljusbrunt. Känns bra eftersom det kommer blekas mycket sen till våren och sommaren. Då är det ju inte kul att ha mörkt hår med en ful utväxt!! ;D

Nåja, back to plugget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0