J*VLA GRANNE!!

Det är så himla härligt att vakna av att grannen jämte spelar så hög musik så att väggarna dunkar och man hör EXAKT vilken låt han spelar. Och tro inte att han spelar någon bra musik heller, nej utan han spelar sådan gaymusik som man blir väldigt störd på. Vart seriöst nära flera gånger att gå och knacka på och fråga om han kunde sänka..Men det är ju som alltid, vuxna lyssnar bara på andra vuxna, och eftersom jag inte 'är "vuxen" än så hade han inte slutat spela bara för jag kom och sa till. Om mamma hade varit hemma däremot, då hade han fått besök kan jag lova. Så högt vart det.

Nåja, sitter just nu och väntar på att Petra ska göra sig iordning (Hon blir alltid klar sist av nån anledning), sedan ska vi ta en sväng inom stan och kolla läget. Funderar på om jag ska köpa hårfärg till håret men vet inte om jag vill färga det rödbrunt (Ni vet, brun färg som lyser rött i solen) eller om jag ska ljusa upp det en aning, typ mellanbrunt eller t.o.m ljusbrunt. Vill definitivt inte ha blont, utan det ska vara brunt...Ska fundera på detta.

Sedan ska jag träffan mannen min, Joel, och leta efter en liten födelsedagspresent till Ella. Får se om vi hittar något kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0