The white one


(Ja, det står alltså White One på förpackningen samt pennan)

I torsdags beställde jag hem något jag aldrig haft tanke på att beställa förut, nämnligen en tandblekningspenna. Ja, jag är mycket skeptisk och det ska ju mycket till att den ska fungera. men tänkte att 199 kr kunde jag offra, för man har ju säkert några % chans att bli nöjd.
Dock så skulle man få denna pennan inom 48 timmar efter man beställt den, så jag borde ju fått min i fredags eller iallafall i måndags. På onsdag hade den ännu inte kommit, vilket jag tyckte var ytterst märkligt, så jag tog kontakt med företaget som gjorde dessa pennor (via mejl såklart, telefonskräck hallå?) och frågade snällt, var är min penna? de svarade efter ca en halvtimme med att den borde vara framme, men att den förmodligen hade försvunnit i postgången på något sätt, så de skulle skicka en ny till mig (detta var alltså igår) och nu idag när posten kom så var den äntligen här! Man ska ta på en sorts gel på tänderna 1-2 ggr per dag i 2 veckor, sen ska man alltså ha fått vita, snygga tänder! vi får se, vi får se....Om resultatet blir bra, så visar jag före/efter bild sen ;)

Nu ska jag testa denna sak, sen blir det att rasta hundarna! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0