Fick tid den 30 Mars :)

Japp, det blev den 30 Mars som vi ska tatuera oss :) Det fanns dock redan tid runt den 13-15 mars men vi ville vänta in en lön till så därför tog vi det i slutet på mars istället! Vi visade våra fina bilder och fick samma pris på båda; max 1.500 kr...Vet inte om jag tyckte det vart lite dyrt men dock så sa hon att de nog tar en timme att gör min och en timme för Petras. Och man ska också lämna en deposition på 500 kr som sedan dras av från slutsumman så att säg. Så det blir alltså att betala 500 nu och max 1000 kr när jag gjort tatueringen. Kan faktiskt vara värt det! På Emelies begäran kommer här de slutliga resultatet av våra blivande tatueringar! ;





Ängeln som ni ser ska Petra ha ungefär på samma sätlle där jag har min tatuering, fast hon ska ha den under nyckelbenet istället, och det är alltså texten jag ska ha och platsen för den blir på insidan av underarmen :) Gjorde misstaget att vara för ärlig när vi var inne hos hon som tatuerar. Hon gillade hur min text var skriven och frågade om det var jag som skrivit det, och det rätta/bra svaret vore ju; JA det har jag, men ärlig som jag är så sa jag "Nja, jag har fått lite inspiration från internet". Sanningen är ju det sistnämnda dock att texten inte satt så från början...svårt att förklara...men iallafall...Skönt att ha bokat det iallfall. Ev. om jag känner mig sugen på det, så bokar jag nästa tatuering när jag gjort denna! Och då blir det som sagt på smärtans ställe!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0