Onsdag

Hej!
Idag släpptes hemtentan...herregud säger jag bara. Ska krävas mycket för att jag ska klara av den asså för det verkar himla svårt. Men jag får göra mitt bästa, man kan ju alltid göra om den om inget annat..
Ikväll ska jag och Joel gå och kolla på "this is it"-filmen och det ska bli spännande. Hoppas den är så bra som man tror att den är.
Annars blir det nog inte mycket gjort idag, bara slappa.

(Sarah Pontén, bara för att du tycker så mycket om pastan med ostsås och skinka, så ska du få det på fredag när vi ses! Jag är hemma hela dagen så du är välkommen att komma any time...smsa el ring mig på fredag så bestämmer vi hur vi gör! ;)

Kommentarer
Postat av: Sarah

wiii! lycka:D snart ses vi!!

2009-10-30 @ 13:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0