Home again.

Tja!
Nu är vi hemma från Danmark igen. Det blev en trevlig liten minitripp tillsammans med Joel och Leo som också hakade på i sista stund. Helsingör är egentligen bara bra för en sak, och det är spriten. På en gata finns det minst 2 spritaffärer och det är ju rätt mycket om man jämför med i Sverige. En annan sak är att cidern är skitdyr där jämfört med här? Icke bra icke bra. Jag handlade inte då jag kände att om jag behöver något, kan jag lika gärna fixa det här in Sweden. Men pojkarna köpte kvå kassar var fyllda med vin och sprit. Får la se om man får smaka på det lite ikväll kanske för då blir det förhoppningsvis party. Vi får se, vi får se...

Zara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0