Batteritid 17 dagar?

HAHAHA, dagens skämt eller? Det står på min mobils specifikationer att batteritiden är på upp till 17 dagar. Det är ju helt sjukt då att min mobil bara klarar max 2 dagar. Antingen är det fel på min mobil eller så har de skrivit fel. Jag menar, 17 dagar? Finns väl ingen mobil som klarar att vara på så länge? Eller? (funderar, funderar..)



Uppdatering:

Mejlade Nokia och frågade vad man kunde göra, och jag skulle tydligen uppdatera några program och säkerthetskopiera det som fanns i mobilen och skit, men vi får hoppas att batteriet håller längre efter det. Jag kan ju ingenting om hur/vad/när man ska uppdatera såna saker, så det var tur att jag mejlade dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0