Hemtenta ej inlämnad. Hotell bokat.

Nope, jag hann inte blir klar med hemtentan. Anledningen till att jag inte har hinnit är inte för att jag har haft för mycket annat att göra (jag har ju inget att göra typ) utan det är för att denna hemtenta var väldigt mycket för svår för mig! Alltså, jag kan tänka mig att de som går denna kursen som har jobbat/jobbar inom skolverksamhet av något slag har det lättare att klara denna tenta...men jag som inte har någon erfarenhet alls om vare sig skola eller arbetsliv (typ) har ju det riktigt svårt att svara på sådana skumma frågor och skit. MEN jag ska inte deppa då det finns två "omtentatillfällen" till då jag kan lägga in min tenta då. Nästa tillfälle är om 5 veckor och jag borde helt säkert, till 100000%, hinna göra klart den på den tiden . Annars är det dåligt, riktigt dåligt. Och sen så känner jag pressen att jag bara MÅSTE klara av denna kurs, för om jag inte får godkänt på kursen så kommer jag till 99% inte få bidrag om jag söker nu till våren (man måste uppnå vissa resultat för att få bidrga ju). Så JAG SKA KLARA KURSEN!

Jaja, blablabla nu har jag tjatat klart. Över till något betydligt roligare! Jag och Joel bokade nämnligen hotell till New Yorkresan igår! WOHO känns himla kul nu när resan verkligen blir av! Vi kommer bo mitt i smeten, nära till precis allting :D jag är så glaaad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0