1200 sidor?

Kursen som jag läser (som visade sig vara betydligt svårare än vad jag trodde, och tråkigare!!) har nu kommit till de stadie där man ska skriva en individuell uppgift om ett eget intresse inom lärande. Så jag tänkte direkt, att ja men då kan jag ju fördjupa mig inom förskolan, eftersom det är det jag ska plugga till (om jag kommer in dvs.). Men då är det så här att vi ska läsa sammanlagt 1200 sidor om dett ämne då, och det är inte lite! jag har hittat tre böcker osm verkar rätt intressanta och de ger mig bara 730 sidor. >Och då är vi alltså uppe i tre böcker redan! aaah, jag har inte råd med detta , inte nu, inte sen, aldrig! varför gav jag mig in i det här?? :/


Kommentarer
Postat av: Milly

Vet att det kan vara tufft sis! Jag hoppas du kommer in på utbildningen:)



Föresten så byter jag blogg:)

2009-11-11 @ 21:33:48
URL: http://milly.myshowroom.se/
Postat av: Emelie

Nej det var ett namn jag kom på:)



yes kan kolla imon sis!



Kramar!!

2009-11-12 @ 16:31:08
URL: http://milly.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0