Rädda seyni-galan blev lyckad!

För det första...jag tackade nej till hundjobben. Jag hade fått ett erbjudande om att rasta en hund och ett erbjudande om att passa en liten valp i sommar. Men jag kände att om jag tog på mig det ansvaret så skulle jag inte haft något liv.l jag hade inte kunnat åka till stranden, inte kunnat åka någonstans(typ) och sen så vart det 9 timmar mån-fre i två månader. Även fats jag känner att det skulle vara jätteroligt och att jag samtidigt skulle få en slant för det så är det nog inte värt det. Så därför tackade jag nej. Det andra jobbet var att jag skulle passa en annan hund, och att bara gå ut med den några ggr om dagen vissa dagar i veckan., men då skulle jag ibland också få passa den några helger o även nätter!? så Det gic inte det heller nej.
Men däremot så fick jag ett tips av Josefine igår att söka till gula briggen. Så nu får vi hålla tummarna!

Annars då? Jo Joel och Niki hade ju som sagt sin Rädda seyni-gala igår och jag tyckte den blev väldigt lyckad! De hade fått med många olika artister och det var mycket variation! :D Jag åkte dit tillsammans med Jessi, emily och josefine och hade det kul;D bra jobbat killar och tack för en trevlig show!!!!!

Nu ska jag snart träffa Joel. Vi tänkte bara chilla ikväll och hyra film och köpa glass! Gott ;) ha de!
Ciao.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hej zara!

leveransen på paketet är försenat men jag hoppas på att få det nästa vecka! så att du vet

kram

2009-05-27 @ 22:04:17
URL: http://shopaholicbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0