Bilder på nya lägenheten!

Idag besökte vi vår framtida lägenhet (som vi flyttar till den 14de februari) och tog mått och sådant. Börjar bli lite ängslig då jag inte tror att både sängen och min soffa kommer få plats i rummet :( men soffan ska vara med, om jag så ska trycka in den!

Här är lite bilder från lägenheten:

Här en en bild från balkongen..man ser alltså själva Hvitfeldtsgatan här!



Här ser ni lite från vardagsrummet! taget från hörnet längst in i rummet



Här har vi en fin Joel samt  vårt kök! Med en omodern spis, haha!



Här ser ni hur det ser ut direkt när man kommer in i lägenheten. Alltså en
stor korridor. Och längst fram så är det två toaletter. En liten (till vänster)
och en till höger (den större med badkar i).
 



Märktes att ingen varit där på vääldigt länge..Massa reklam på golvet!



Bild på mitt rum, taget längst in i rummet. Dörren till vänster är en klädgarderob!



Mitt rum, taget från ingången till rummet. Kolla stort fönster! Me like!



Min klädgammare! Där kommer jag få plats med mina miljoner plagg!



Utsikten från mitt fönster. En innegård!



En till bild från utsikten från mitt fönster. Ser ni spetsen på kyrkan? ;P




Ja...Det var la de. Många bilder..men det kanskr var någon liten själ som var nyfiken på hur det såg ut så varsegod!

Zara.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag tror minsann att jag blir inneboende i din garderob.

2009-01-12 @ 15:14:52
URL: http://sarahp.blogg.se/
Postat av: alle ek

haha jag tänkte precis samma sak som sarah... sån garderob vill jag också ha!!!!!:D

2009-01-12 @ 18:34:45
URL: http://alexandraek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0