Min mobil

Jag har bara haft min nya mobil i några dagar, men jag gillar redan den asmycket! Den gamla samsungmobilen jag hade var också väldigt bra och det krånglade inte en enda gång. Men ni vet, man tröttnar ju lätt på en mobil som man haft i två år så jag kände att det var dags att byta upp mig. Och Nokian som jag köpte nu verkar som ett bra köp, iallafall hittills.


haha, jättefin bild jag vet, men tänkte att jag skulle visa hur den såg ut ;D

Ikväll bir en riktig slappekväll, ska nog kolla på någon film. Lånade hem Joels externa hårddisk där han har sjukt mycket filmer så ska välja en därifrån tror jag! han lär la dyka upp här ikväll nångång med...We'll see ;)

Zara.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0