Tack syster!

Kolla vilken ny fin design jag har på bloggen nu? Wohoh niice, thanks sister!

Sista dagen på praktiken imorgon! Känns rätt konstigt för det är ju nu man riktigt ha kommit in i rutinerna och vågar skratta åt de grova skämten som dras vid morgon o middag. Menmen back to school på måndag alltså. Usch läxor och plugg väntar. Jag orkar inte..

Men något som är roligt är ju att Petra kommer hem imorgon! Hon flyttar alltså hem nu, för stunden iallfall. Vi får la se, om jag känner henne rätt så kommer hon nog flytta tillbaka förr eller senare;) Men kul att du kmr tillbaka iaf Petra!

Fest och utgång blir det på lördag. Denna gång börjar det hos självaste Eken som dessutom fyller 19 imorn! Grattis snygging!!!!!!!!!!! <3

Nehe, ska man kanske ta o lägga sig riktigt tidigt idag? Känns lockande! ;)

PUSSPUSS everybody!

PS. Joel, hoppas du har det roligt i NY! Och jag hoppas du köper en massa roligt nu..Jag är inte alls avunsjuk....DS.

Joel i NY: ( palla inte vända )



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0