Onsdag!

Hejhopp!


( Fyllebild från london, en av MÅNGA!! HAHA...Jag, mark och Keggi :)

Idag är det onsdag vilket betydde praktik åter igen. Det börjar bli allt mer avancerade grejer jag får göra där.. i början va de liksom klippa klistra i liten mängd..och nu ska jag designa layouten på en bil!!! fattar ni..de älskar mig, alla älskar mig haha!
Nej men ärligt, det är roligt att de låter mig göra något sånt stort! :)

Annars då? Fortfarande sjuk och hostig..är så tråkigt att ha ont i halsen..kan inte dricka svälja eller nånting ju :/
har umgåtts med Joel resten va dagen, han bör komma vilken minut som helst, han är o tränar för tillfället nämnligen!

I helgen blir det ju party igen! Mia, vi älskar dina fester! <3

Nu ska jag äta! PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0