Torsdag

Hello!
Idag är det torsdag, en lång skoldag som vanligt. Dagen började med att vi kollade klart på filmen "Hajen". Den är ju så jävla dålig! Och den ska vara en skräckfilm? HAhaha säger jag åt det ;D
iallfall, vi kollade klart på den, sen gick vi och åt mat...vi fick nån konstig soppa med sönderkokta makaroner och typ kassler..Smakade la sådär..
men en bra sak vara iallafall att de hade börjat med äppel- och apelsinjouice! Mums!

På eftermiddagen, runt halv två, bar det av ut mot Tönnesjö, där vi skulle kolla på en typisk Bygdegård. Fråga mig inte varför..enligt mig var det väldigt onödligt, men har man våra lärare, så har man!

Vi kommer aldrig kunna locka ungdomar till bygdegårdar..vem vill liksom frivilligt åka femtioelva mil långt ut åt helvete, och göra någon barnslig aktivitet, mitt i veckan!? Inte jag iallafall!

Nu är jag iallafall med Joel och åt precis pizza, det var däremot vääldigt gott!

Nae, vi ska väl åka upp till han nu...så...hejdå :P

Zara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0