some old pictures

kollade igenom datorn nu på gamla bilder. Det är konstigt hur mycket man har ändrats genom åren ändå..

Bild 1: Mars 07..det var då våren kom skittidigt och man kunde sätta sig och sola vid biblioteket.
Bild 2:  April 07..haha, jag hade för mycket fritid om stylade mig själv lite
Bild 3: April 07..Samma som ovan
Bild 4: November 08...jag klippte lugg och började platta mitt hår allt oftare
Bild 5: Juni 08.. Petra tog studenten, och vi hälsade på Crowner
Bild 6: Juni 08.. jag och Joel åkte till Grekland en vecka :)
Bild 7: Augusti 08.. Jag hade tatuerat mig och var supernöjd!
Bild 8: Augusti 08.. Som ovan
Bild 9: Augusti 08.. jag gick och köpte vita byxor ;D
Bild 10: Juli 08.. Hemma hos Joel en solig dag
Bild 11: December 07.. Jag klippte av allt hår!!
Bild 12: Mars 08.. jag kände mig snygg!
Bild 13: Mars 08.. Samma som ovan

          

         

   

Haha...Ja, det va de!
Zara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0