Så här blev håret!

Hej hallå allihopa!
Förstår ni vilken dag jag hade igår eller? Jag skulle ju färga håret ljusare hade jag tänkt, göra lite fina slingor i håret liksom. Så jag gick ju och köpte mig en färg som jag trodde skulle bli alldeles perfekt.
Vi gick hem och började färga. petra la in slingorna i håret, och vi väntade förväntansfullt på resultatet. Hade i det i ca 40 min, sen tvättade jag det. Och då mina damer och herrar, fick jag en rejäl chock!! Mitt hår såg FÖRJÄVLIGT ut! Färgen var jättefin och blond längst upp, men allt eftersom så försvann färgen där nere och blev typ rött, orange. jag menar, ni skulle sett hur det såg ut. Jag blev skitförbannad och sa till mina päron att, jag bara måste färga det igen, Då kommer det bli jättebra!
Så åter igen gick vi till åhlens och köpte samma blonda färg som vi köpt förut. Och så började vi om på nytt. Vi satte i slingorna där det var den fula färgen, och lät det blonda på huvudet vara där. Vi väntade i 40 min, sen tvättade vi det.
TROR NI INTE DET BLIR ÄNNU FULARE NU!? Jag förstår mig inte på mitt hår alltså...Så nu blev jag ännu mer förbannad och sa till mamma att så här kan jag ju fan inte se ut!
Så till slut...Så gick vi till hemköp (Åhlens hade stängt) och köpte mig en brun färg istället. Och det blev däremot en succé!

Ni får några vackra bilder på hur det såg ut före färgning, när det blev blont och slutresultatet!

   

Haha, ja så här blev det. Och på dessa bilder ser det inte ut att vara någon större skillnad på de bruna, men det är det! det är mycket mörkare och jag har ingen ful utväxt, woho! Och jag ska säga er en sak. Jag ska aldrig färga mitt hår blond igen! ALDRIG!

Zara.

Kommentarer
Postat av: Sarah

HAHAHA Det hade jag velat se:D

2009-01-26 @ 14:14:26
URL: http://sarahp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0