RENSNING PÅ G!

Hellu alla människor! Idag gjorde jag något som jag har behövt göra väääääldigt länge, nämnligen att städa och rensa i min garderob. Fyfan va mycket kläder man har som man aldrig använder. Det kändes som om jag slängde halva garderoben typ. Men när jag kollar på hur mycket kläder som blev kvar så ser jag faktiskt ingen skillnad, haha.

Kolla själv:

Bild 1: Före jag började städa. Allt var huller om buller!
Bild 2: Här är högen som jag slängde! mycket kläder
Bild 3: Som ni ser så ser det ut att vara lika mkt som när jag började rensa. Men nu är de iallfall vikt och fint!


Före rensning ;)  slänghögen  Efter rensningen!    

Har ju börjat rensa lite bland mina saker också. I och med att vi flyttar den 14de februari så är jag ju tvungen att städa undan sånt som jag inte använder:P Så detta var bara början!

Peace out
Zara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0