Monday

Idag är det Måndag, vilket innebär en tråkig dag. Måndag är den första dagen på veckan, och man blir tvingad att tänka på hur mycket man har framför sig. Och nu när det har lagt in den jävla lektionen på ondagarna med så kommer man inte ha något att längta efter :/ Menmen en vecka går fort!

På Onsdag så åker min kära syster Petra hem till London igen efter hennes snabba visit här. Mamma och Pappa följer med henne och de ska stanna där tills på Söndag. Så då får man iaf huset för sig själv lite ( eller ja, lägenheten haha ).
Jag slipper också ta hand om hundarna för vi lämnar dem på hundpensionat under tiden. SKÖNT!

Nehe, nu ska jag och Petra snart gå ut och fota! Se u later!

Zara.


Kommentarer
Postat av: vivivi

zaaaara babe, har du hoppat av psykologin ? :o jaa, måndagar är bajs. bajs dag! blä

2009-01-26 @ 15:41:14
URL: http://happytees.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej sis! Som om du brukar ta hand om de ändå:P Lägg upp fotona sen, vill seeeee! Nä nu får jag sätta igång och plugga för om en timme ska jag in till grannen och kolla "Bonde söker fru Bröllopet" och äta våfflor:) (ja, du behöver inte påpeka det, Bonde söker fru är inte det häftigaste i världen) Hälsa Petra:) Puss

2009-01-26 @ 19:08:18
URL: http://emeicarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0