Tisdag kväll

Hej!
Idag har varit en fullspäckad dag! Började med teori på gympan...lika sent som vanligt eftersom vi har den gamla tanten till lärare ;)
Hade också min första jobbdag idag på concilia! Och det gick asbra och var hur lätt som helst! Första samtalet öll mitt hjärta på att sprängas av nervositet men sen så släppte det! Fick ihop 19 intervjuer på 4 timmar...inte illa pinkat va? ska jobba fredag och söndag denna veckan med, vilket innebär money woho!! :D

Sitter och skriver på Joels nya mac-dator som man hämtade idag och jag får säga att jag är lite avis på han ;)

Men nu pallar jag inte skriva mer, har så jävla ont i handen, har bandage o allt :/ vettefan vad jag har gjort..typ stukat handen på nå vänster!!

Ha en bra kväll!
Zara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0