Saker jag vill att Joel ska köpa till mig i new york ;)

Från forever21 Från forever21


Satt inne och surfade på Forever21.com igår...Och jag hitta rätt mycket jag vill ha ;) Och Joel den jävlen åker ju till New York i Mars så då kommer han få shoppa åt mig ;) Palla betala frakt och tull när man kan slippa det ;D

Annars då? Jo, jag var på psykologin idag, go me! Vi kollade på filmen "Beautiful Mind" med Russell crowe eller hur han nu stavar det..Den är faktiskt himla bra!

Ikväll blir det att fira Mormor som fyller 70 år! Grattis till henne! Desvärre så kommer man ha jävligt tråkigt men det är en annan femma! Lyckos er Petra och Emelie som slipper! U know what I'm talking about ;D

Snart ska jag in till stan för att gå till Apoteket och hämta piller, annars händer nog inget roligt alls idag!

Byebye!
Zara.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fan vad nice! Så du fixade det själv med layouten? Blev ju superbra iallafall:) Puss

2009-02-03 @ 14:16:24
URL: http://emelicarolin.blogg.se/
Postat av: regina

Åh skorna på övre raden längst till höger var väldigt snygga=)

2009-02-04 @ 08:14:14
URL: http://reginakm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0