vart ett tag sen sist..

jag har varit lite slö med att blogga på sista tiden..skäms. Men det händer ju inget intressant i mit liv för tillfället så det är la därför. Väntar fortfarande på svar från skolan om jag kommer in och så,  mycket spännande. jag vet inte alls om jag kommer in eftersom det är många som sökt osv men vi får hålla tummarna.
Nåväl, snart är det jul och nyår och sedan åker jag och Joel äntligen till The Big Apple!! det ska bli så himla roligt att åka halva jordklotet...Men får verkligen hoppas att vi inte hamnar i massa luftgropar när vi flyger eller att nåt annat hemskt händer, typ att det är snöstorm eller nåt hehe men det tror jag inte :) Allt går nog prima!

Jag har iallafall valt en tidig julklapp av mor och far nu tills jag ska åka. Ett par uggskor, svarta såklart ;) Väldigt mysiga!! Så här ser dem ut:



Fast mina är svarta då, och svart foder i då.

Nåväl, nu ska jag fortsätta äta på min morot ;:D hehe bye

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0