Monday

Idag är jag ledig från skolan. Brukar ju ha psykologi B på morgonen, sen slutar jag. Men eftersom vi håller på med en fördjupning nu så kan vi lika gärna jobba med det hemma så det innebär lediga måndagar fram tills den 25 maj! skönt eller vad? ;)

Idag ska jag till tandläkaren. Som tur är ska det inte kolla efter hål eller borra, de ska kolla hur de kan fixa till min fläck som jag har på framtanden. Har ju haft det ända sedan jag var liten så det är på tiden att vi tar bort den nu så min tand blir fin!

Btw, här är bilder på det jag köpte häromdagen:


Klänningen från Gina Tricot som blir studentklänningen, I love It!! :D


Kofta 50 kr på Lindex..Fynd!


Jumpsuit från Lindex

Yesyes, nu tror jag att jag ska gå in till stan en sväng. Eller kanske sola lite? Får se vad jag känner för om en stund..Ciao!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilka fina grejen:) Älskade koftan och klänningen passade ju perfekt! Puss!

2009-04-27 @ 16:44:57
URL: http://emelicarolin.blogg.se/
Postat av: vivivivi

ooh du har hittat en fin byxdress!! gaah..vad kostade den? ^^ nu ska jag hitta en själv haah ;P

2009-05-06 @ 17:12:17
URL: http://happytees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0