Kolla in Seyni.se

Tänkte jag skulle vara lite snäll och föra vidare lite budskap från min pojkvän, haha inte för att det kanske har så stor betydelse men iallafall..

Alltså, det 23 maj på Kåren så kommer det hållas en gala som anordnas av Joel och Niki och hans "morfar" eller nåt. De har slitit och ringt flera veckor och har nu fått tag på riktigt mycket bra folk som kan sjunga, spela, prata på galan. De har till och med fått sponsring av Hallandsposten med 50 000 kr och massa gratis annonser i deras tidning så detta kommer verkligen bli en succé!

Bild på pojken:
                                             
(haha, går inte att klicka på bilden som det står, för jag vet inte hur man lägger in en video haha, men ni kan kolla på den på hemsidan!)
Galan är till för att tjäna in pengar till en kille vid namn Seyni som är i stort behov av en ny njure. Så alla kostnader som de får in (förutom ev. skatt på det hela) kommer gå åt till hans förhoppningsvisa operation.

Snart kommer det också upp affischer och det ska delas ut flyers så galan blir marknadsförd. Priset på galan är inte bestämt, och de har försökt pressa ner priset så mkt som möjligt, men eftersom målgruppen för denna gala är föräldrar och medelålders så får man räkna med att betala ca 230 kr. Men det är ju som sagt för en välgörenhetsgrej och man räddar livet på en 13årig kille. Tänk så bra man kan må efteråt när man får veta att operationen går bra och han blir frisk. Du räddar ett liv.

Artister och sådant är oklart, men många okända OCH kända kommer dyka upp ;) Mer info kommer inom kort, så håll utkik! ;)

Gå in på Seyni.se för mer information och bli medlem i facebooksgruppen Save Seyni ( tror jag den heter, haha )

Woho, nu var jag allt lite snäll va! ;D Tror jag ska lägga mig riktigt tidigt ikväll, börjar bli trött....

Puss och kram skumbanan

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag hade så gärna velat vara där!!!

2009-04-23 @ 21:57:32
URL: http://emelicarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0